צפו • נתניהו בנאום תקיף: "אברכים שלומדים תורה לא צריכים ללכת לכלא"

    דוד לזר | צילום: באדיבות ערוץ 10 1 Comment on צפו • נתניהו בנאום תקיף: "אברכים שלומדים תורה לא צריכים ללכת לכלא"
    8:31
    10.05.24
    אתר קול חי No Comments on נתניהו לתקשורת אמריקנית: אם נצטרך להילחם לבד – נעשה זאת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו פיטר את השרים לפיד ולבני, נאם הערב (שלישי) נאום חריף שבו תקף את לפיד ולבני ואמר כי "לא סגרתי שום דיל עם החרדים. להיפך, לפיד שלכאורה מסרב לשבת איתם הוא זה שנסה לרקום דיל".

    נתניהו פתח בראשית דבריו ואמר: "אני פונה אליכם הערב כי במצב הנוכחי, מתוך הממשלה הנוכחית, אי אפשר לנהל את המדינה, והאחריות שלי כראש ממשלה היא להנהיג את המדינה. בממשלה הנוכחית הרבה יותר קשה להנהיג. קשה לעשות את הדברים שקשורים לביטחונם של אזרחי ישראל. הממשלה הנוכחית מיום היוולדה הייתה ממשלה לעומתית".

    "הממשלה נכפתה עלי בגלל תוצאות הבחירות, הממשלה התנהלה תחת איומים והתקפות בלתי פוסקות, על הממשלה והעומד בראשה", על לבני אמר נתניהו, "ציפי לבני היא שותפתו של לפיד לדיל הפוליטי. היא האחרונה שיכולה להטיף על אחריות. נפגשה עם אבו מאזן בניגוד מוחלט להנחייתי המפורשת".

    "לפיד חבר עם לבני וניסה להקים ממשלה עם החרדים. שר אוצר חובר במחשכים לשרת המשפטים כדי להפיל את ראש הממשלה. במילה אחת קוראים לזה פוטש, ולכן החלטתי לפעול לחקיקת חוק לפיזור הכנסת וללכת לבחירות בהקדם האפשרי". לדבריו, "אינני נצמד לכיסא ואני יודע שאני לוקח על עצמי סיכון קשה. צריך בחירות מהירות".

    על ההתקפות מצד לפיד שכביכול הוא סגר דיל עם החרדים, אמר נתניהו: "לא סגרתי שום דיל עם החרדים. להיפך, לפיד שלכאורה מסרב לשבת איתם הוא זה שנסה לרקום דיל. ביקשתי מהיום הראשון להקים ממשלת אחדות. אני לא מדיר אף אחד, כן – גם את החרדים. אני בהחלט מעוניין להכניס את החלקים של העם, ואני לא מסתיר את זה".

    על חוק הגיוס ועל הסנקציות הפליליות אמר נתניהו: "אני לא חושב שאברכים שלומדים תורה צריכים ללכת לכלא. זה לא היה לרוחי".



    1 תגובות

    מיין תגובות